Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Συζητηση!!!!!!


 εγώ:  τζα!
 afroditi:  <3 '
 εγώ:  μπικες εε??
ρε εγω σχολιασα στη φωτο με την αδερφη μ...
 afroditi:  ν
 εγώ:  εγω μπορω...
 afroditi:  τ ειδα
 εγώ:  ακου ενα ανεκδοτο!
 afroditi:  κ εγω μπορω να σχολιασω τις δικες ,
μ
 εγώ:  οκ
 afroditi:  σχολιασαααααααααα
 εγώ:  οκ
 afroditi:  ..
 εγώ:  :)
 afroditi:  <3
 Εστάλη στις 3:55 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  βγηκες?
 εγώ:  sorry kopike to internet
 afroditi:  δν πειραζει
 εγώ:  :)
 afroditi:  :D
 εγώ:  api m
 afroditi:  λοβε γιου
 εγώ:  με 2
 afroditi:  χαιρομαι :ρ
 εγώ:  ο.
ο.Ο.Ο.ο
 afroditi:  χαχαχαχα χαχαχαχα
._.
 Εστάλη στις 4:02 μ.μ. την Κυριακή
 εγώ:  ┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤ ❤ ℒℴѵℯ● 5/5 ●ℒℴѵℯ❤❤ ℒℴѵℯ● 5/5 ●ℒℴѵℯ❤ ┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈
βγηκες?/
┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤ ❤ ℒℴѵℯ● 5/5 ●ℒℴѵℯ❤❤ ℒℴѵℯ● 5/5 ●ℒℴѵℯ❤ ┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈┈┈┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈❤┈
 afroditi:  οχι παιδι μμ μεσα  ειμαι.... ♥♥♥♥♥♥!♥♥♥♥♥!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 εγώ:  !
 afroditi:  ℒℴѵℯ
 Εστάλη στις 4:04 μ.μ. την Κυριακή
 εγώ:  :)
<3
<3
 afroditi:  <3
<3
<3
 εγώ:  :))))))
 afroditi:  χιχιχι ☻
 εγώ:  ☻ πως το κνς?? το ☻
 afroditi:  παταω αλτ και 2
 εγώ:  οκ
 afroditi:  :)
 εγώ:  απο που εισαι?
 afroditi:  αθηνααααααααααααααα
 εγώ:  α εγω....
Θεσσαλονικη & Κεφαλλονια & Ρωσσια!!!!!!!
:-/ ειναι λιγο παραξενο!
 afroditi:  εγω ηξερα μονο οτι εισαι απο θεσ/νικη
 Εστάλη στις 4:10 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  :(
 εγώ:  οχι μπερδεμα.....ειμαι απο θεσ/νικη & κεφαλλονια μονο!
 afroditi:  ρωσσια οχι?
 εγώ:  νο νο
:)
τι αλλα?
 afroditi:  τπτ υ?
 εγώ:  τπτ
 afroditi:  <3
 Εστάλη στις 4:15 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  ..
 Εστάλη στις 4:16 μ.μ. την Κυριακή
 εγώ:  βρ...βρ.βρ...
 afroditi:  λαλαλα..
 εγώ:  αλαλαλα!!!
το ξες πως μπορω να σε δω απο το γοογλε σαν σκαιπ?
 afroditi:  νν
 εγώ:  :)
θες να με δεις?
 afroditi:  δν εχω καμερα χιχι
 εγώ:  ν?
 afroditi:  .. :(
 εγώ:  
ο.Ο.Ο.ο
κοιτα λιγο σε ζαλιζει:
ο.Ο.Ο.ο.Ο.Ο.ο.Ο.Ο.ο.Ο.ο,Ο
 afroditi:  νν
 εγώ:  αχαχαχ......!!!
 afroditi:  :)
 εγώ:  εχεις σκαιπ??
 afroditi:  ννν
 εγώ:  πως σε λενε (δε θα σε κανω φιλη)???
 afroditi:  αφροδιτη σ.
 εγώ:  οκ
:)
αφροδιτη??
 afroditi:  ναι
 εγώ:  το ξες....πως....??
 afroditi:  πως?
 εγώ:  εισαι....μάι <3  (λοβ)???
 Εστάλη στις 4:27 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  
 εγώ:  ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ? (εσυ απαντα μου "οχι  γιατι??"
 afroditi:  οχι γτ?
 εγώ:  - ΓΙΑΤΙ ΜΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!!!
μονη μ το σκεφτικα
 afroditi:  :(
 εγώ:  βρε.....ανεκδοτο!
ειναι.....!
Love Al
Love All
Love All
Love Al
Love A
Love
Love
Lov
Lo
L


M
My
My
My F
My Fr
χαζομαρα μ....
 afroditi:  η φατσα σ μαναρι μ εχει μεγαλη πλακα δωστην μ τις αποκριες να κανω τν μλκ
 εγώ:  _______oo
_$$$$_______o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o______$$$$$$o$___
$$$$"$______o$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$o_____$$$o$$o$____
"$$$$$$$$____o$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$o__$$$$$$$$_____
__$$$$$$$__$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$__"""$$$_______
_"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___"$$$______
__$$$__o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____"$$$____
__o$$"__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$___
_$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$""$$$$$$ooooo$$$$__
_o$$$oooo$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__o$$$$$$$$$$$$$$$$$_
__$$$$$$$$"$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$________
         _____$$$$__"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$"_____o$$$_________________
__________"$$$o___"""$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$"_______$$$_________________
____________$$$o________"$$""$$$$$$""""__________o$$$___________________
_____________$$$$o_______________________________o$$$"___________________
______________"$$$$o_____o$$$$$$o"$$$$o________o$$$$_____________________
________________"$$$$$oo___""$$$$o$$$$$o__o$$$$""_______________________
___________________""$$$$$oooo_"$$$o$$$$$$$$$"""__________________________
______________________""$$$$$$$oo_$$$$$$$$$$_____________________________
______________________________""""$$$$$$$$$$$_____________________________
__________________________________$$$$$$$$$$$$___________________________
___________________________________$$$$$$$$$$"___________________________
____________________________________"$$$""""__________________ ρε αντε παρατα μας....
:)
σ'αγαπω σ'αγαπω δες αυτο εδω/.
 afroditi:  οτι πεις
 εγώ:  περιμενε σου στελνω ενα βιντεο
 afroditi:  οκπ ;)
 Εστάλη στις 4:32 μ.μ. την Κυριακή
teleio den einai?
 afroditi:  θα το δω τρ μισο
 Εστάλη στις 4:35 μ.μ. την Κυριακή
 εγώ:  οκ
 Εστάλη στις 4:36 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  πολυ ωραιο ειναι
 εγώ:  mmmmm.....
 Εστάλη στις 4:38 μ.μ. την Κυριακή
 afroditi:  B-)
 Εστάλη στις 4:40 μ.μ. την Κυριακή
 εγώ:  :)
klo einai to blog m?
 afroditi:  νν :)
 εγώ:  eides to neo 9ema gia tous hackers?
desto
 afroditi:  το δα χθες
κανεις ωραια αρθρα
 εγώ:  m...sarese to tragoudi tou bon jovi?
thnx!
ρε ειναι κατι χακερς που σου βγαζουν την ψυχη απτα νευρα!
 afroditi:  ευτυχως μεχρι τρ δν εχω συναντισει κανεναν χακερ
 εγώ:  ευτυχως..εγω εχω παθει απειλες τωρα τελευται απο μια nicki-4-ever55
 afroditi:  μν της δινεις σημασια αστην να κουρευεται
:P
 εγώ:  τι ειναι παλι αυτο να κουρευεται??
 afroditi:  εννοω αστην να κανει οτι θελει..
 εγώ:  θα αφησεις κανα σχολιο σε αρθρο????? πλζζζζζζζ ε>
 afroditi:  φυσικα
 εγώ:  ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Λοιπον αυτο που ειδατε ηταν μια συζητηση που εκανα με την Purpleafro!Ελπιζω να σας αρεσε <3!!!!!

1 σχόλιο: