Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Hackers make we famous!

Γεια!Σημερα αποφασισα να κανω ενα αρθρο το οποιο θα αναφερετε στους hackers.Ολοι (ή μερικοι αλλα σιγουρα ολοι),εχουμε stardoll.Τελευταια ολα τα μελη σχεδον,εχουμε απειληθει απο hackers  :(...Κι εγω το εχω παθει και δε μου αρεσει καθολου....Ξερω  αρκετες hacker-dolls,που προσπαθουν να κατακτησουν* (να κανουν),δικο τους το stardoll.Δεν προκειτε να γινει αυτο ομως,ΠΟΤΕ.Η lolmariaPurple,εχει δεχτει απο διαφορους (hackers),ψεματα και διαφορες χαζομαρες που απευθεινονται στη ζωη της.Κι εγω το εχω παθει απο μια nicki-4-ever55  μαλλον....Παιδια σου το παιζουν στην αρχη καλοι και φιλικοι ενω ειναι (να μην πω καλυτερα)...Λοιπον και δεν πρεπει να σου φεροντε ετσι (κανονικα) γιατι δε σε εχουν αντικρισει face-to-face...Εγω προσωπικα δε θα το εκανα αλλα αν επρεπε και ηταν συμαντικο για το stardoll μου θα το εκανα....=( Λοιπον αυτα τα λεμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου