Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Η ζωή μου!

                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                   
Γεια σας παιδιά!!Είμαι η Γεωργία και σκέφτικα να κάνω ένα άρθρο στο οποίο θα με γνωρίσετε.Με      λένε Γεωργία.Είμαι 14 ετών και πάω 2 Γυμνασίου.'Εχω πολλές φίλες κι είμαι 'Αριστη μαθήτρια!            Ασχολούμε πολύ με το μπλογκ μου!Είμαι νευρικιά.Είμαι κριός και έχω γενέθλια στης 7 Απριλίου και    γιορτή στις 23 Απριλίου.'Εχω χιούμορ και αγαπώ την αδελφή μου.'Εχω ενα σταρντολλ το                       Mairy2004Mairy.Η αλήθεια είναι ότι βαριέμε πολύ και είμαι λίγο κακομαθημένη...Μου αρέσει να          σχολιάζω να κρίνω και να συμβουλεύω τους άλλους.Επίσης πάω χορό και Αγγλικά.Πάω Hip-Hop και  στα Αγγλικά έχω δώσει είδη το Lower.Επίσης του χρόνου θα πάω και κιθάρα.Το αγαπημένο μου             χρώμα είναι το μοβ το λαχανι το μπλε και εμμμμ........Αυτά!Έχω twitter και με λένε                               @GeorgiaLik.Αυτά για τη ζωή μου.Τα λέμε Φιλάκια!!!                                                                             
                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου